piątek, 21 marca 2014

Prolog

Zanim Go poznałam wszystko było dobrze! On zniszczył Mi życie jednocześnie dając Mi najwspanialszą osobę na ziemi... Moja córeczka, moja mała Cara.

Ja i Harry nie jesteśmy razem od 3 lat, jego chora zazdrość doprowadzała mnie do szału. Nasza córka była podporą w tym chorym związku, ale co to za dom w którym chłopak kocham swoją dziewczynę a dziewczyna nienawidzi Go jeszcze bardziej niż kocham?! Nie dała rady starałam się ale nie potrafiłam, czy jestem złą matką? Odebrałam jej ojca, może spotykają się w każdy weekend ale, nie chodzimy razem na spacery nie jemy razem śniadań, obiadów i kolacji. Zabrałam jej najważniejsze momenty w życiu. 


" Drogi Harry pisze ten list bo nie widziałam Cię od 2 lat, boje się że jak Cię zobaczę to coś we mnie pęknie a tego nie chcę, nie zniosłabym utraty Ciebie po raz kolejny. Przepraszam że unikam spotkań że Cara czeka na Ciebie w wytwórni i że tak ją zostawiasz, po prostu przepraszam. Boje się że jak znów poczuję Twój zapach i wyobrażę Sobie że obok Ciebie jest inna kobieta to za bardzo boli... 
 Pisze te listy chociaż wiem że ich nie przeczytasz ale może to i lepiej .. "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz